Zespół Red Bulla podejrzewa, że za słaby start Maksa Verstappena i Pierre'a Gasly'ego w GP Niemiec odpowiadać może błędne mapowanie silnika.
Verstappen i Gasly w Niemczech zaliczyli bardzo słabe starty na mokrej nawierzchni i obaj stracili swoje pozycje. W obu przypadkach wyraźnie było widać, że kierowcy zbyt mocno operowali przepustnicą i mieli problem z buksującymi kołami.Christian Horner określił oba starty mianem okropnych i zasugerował konieczność dokładniejszej analizy przypadku.
"To było coś okropnego" mówił szef Red Bulla. "Oba bolidy miały problemy na starcie więc musimy się temu przyjrzeć."
"Max szybko odzyskał przyczepność plasując się za Mercedesem. Pierre spadł jeszcze bardziej, ale zaczynał robić postępy i zrobił kolejny błąd."
Horner dopytywany czy za wszystkim stało błędne mapowanie Red Bulla albo Hondy, odpierał: "Sądzę, że to była kwestia mapowania. Myślę, że mamy sporo rzeczy do zrobienia po naszej stronie, aby wraz z Hondą poprawić to. To było coś podobnego do Austrii, więc musimy zrozumieć co się dzieje i co robimy źle, że znajdujemy się w takiej sytuacji."
Max Verstappen po słabym starcie, podobnie jak w Austrii, na Hockenheimringu zdołał sięgnąć po swoje drugie zwycięstwo w sezonie.
30.07.2019 17:31
0
Może Max za każdym razem powinien tak startować, skoro to mu pomaga.
30.07.2019 21:55
0
Może wkurw po złym starcie mu pomaga? Coś na zasadzie ja wam k...a pokażę. Vettel na tej samej nucie zagrał
31.07.2019 10:18
0
Max ciśnienie w każdym wyścigu, tempo wyścigowe ma zawsze świetne, widać ile ma w sobie sportowej złości
31.07.2019 13:30
0
Pan Horner użył dyplomatycznego określenia "mapowanie". Faktycznie, muszą poprawić kontrolę trakcji w procedurze startowej. Jak na pierwszy sezon z nowymi silnikami i tak jest CUD MALINA! @skilder3000. Myślisz,że Red Bull jest zaskoczony mocą silników Honda?
31.07.2019 14:16
0
Toro Rosso wystartował normalnie więc Honda raczej nie jest winna....
31.07.2019 16:41
0
@5 Wręcz przeciwnie -RBR może mieć inną specyfikacje tych silników przez co mogą np rozwijać większą moc ale przez to mają więcej uslizgu na starcie...
31.07.2019 18:33
0
1@. Dokładnie tak, skoro wygrywa to nie powinni nic zmieniać, hi hi hi !
31.07.2019 23:15
0
Chodzi i prosty tryb start gdzie wtedy mapowanie silnika jest ustawione tak aby po wcisnieciu pedalu gazu nie dostawac zbyt duzo mocy aby kola nie buksowaly. Potem ten tryb sie zmienia.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się